Географія 9-А та 9-Б класи
Мета: сформувати знання про сучасні проблеми взаємодії суспільства і природи, про історію виникнення та становлення концепції сталого розвитку; навчитися аналізувати інформаційний матеріал, висловлювати власну думку, визначати прийнятні для себе і суспільства дії щодо зменшення забруднення середовища;
Дякую, що протягом дистанційних уроків
ви були старанними учнями!
До зустрічі в новому навчальному році!
Бережіть себе та
своїх
близьких!
З повагою, ваш учитель!
Мета: називати глобальні проблеми людства; уміти навести
приклади конфліктонебезпечних регіонів Європи та світу; схарактеризувати поширення глобальних
проблем та їх прояв на території України, складники та основні положення
концепції сталого розвитку; проаналізувати
сутність, причини виникнення, особливості розвитку сучасних глобальних
проблем; показувати на карті країни, що володіють ядерною
зброєю, найбільші у світі райони екологічної катастрофи.; оцінювати наслідки прояву глобальних проблем для окремих регіонів і країн світу,
роль світової громадськості та міжнародних організацій у їх розв’язанні ; обґрунтовувати можливі шляхи подолання
глобальних проблем.
v Опрацювати матеріал § 47- 49.
v *Виконайте дослідження, створіть міні-проєкти за темами (на вибір):
«Ядерна війна та її наслідки»;
«Глобальний тероризм та шляхи боротьби з ним»;
«Глобальне потепління та його причини»;
«Антропогенні відходи та проблеми їх
утилізації»;
«Поширення небезпечних хвороб – загроза
існування людства»;
«Прояв глобальних проблем в Україні».
Мета: ознайомитися з сутністю та значенням фінансових послуг, банківсько-фінансової діяльності в світі та в Україні; з’ясувати особливості країн-офшорів; сформувати основні поняття; навчитися визначати і пояснювати значення фінансового сектору економіки держави та роль фінансових знань для формування добробуту кожної людини.
2) Підготувати повідомлення «Що таке ІТ - послуги?»
Мета: сформувати систему знань про роль науки й освіти в суспільстві, особливості наукової й освітньої діяльності, джерела фінансування науки й освіти, форми просторової організації наукових досліджень та освіти: технополіси, найвідоміші наукові центри в світі та Україні, охорону здоров’я, найвідоміші центри охорони здоров’я в Україні та світі.
1) Опрацювати матеріал підручника (§45).
2) Знайти в мережі Інтернет інформацію
про наукові журнали, присвячені географічним наукам. Підготувати коротке
повідомлення на основі однієї зі статей, що вас зацікавила.
Обєкти Світової спадщини
ЮНЕСКО
Станом на 2016 р. список ЮНЕСКО містив
понад 1000 об’єктів із 163 країн, що підписали Конвенцію про охорону світової
культурної і природної спадщини 1972 р.
ЮНЕСКО визначила п’ять регіонів, за якими розподілено статистичні дані та іншу інформацію щодо об’єктів Світової спадщини: Європа і Північна Америка, Азія і Океанія, Арабські країни, Латинська Америка і Карибський басейн, Африка. Об’єкти спадщини ЮНЕСКО розміщені у світі дуже нерівномірно. Найбільша кількість пам’яток припадає на Європу та Північну Америку.
Переглянути відео «Новинки спадщини ЮНЕСКО»
https://www.youtube.com/watch?v=-Y-HDqbzL4I
Повторити параграф 44
Індивідуальне
завдання. Підготувати цікавий матеріал про Окссфорд, Кембридж, Національний
університет ім. Т.Г. Шевченка,
Силіконову долину.(Одне на вибір)
Виконати завдання:
1. Запишіть у зошит чинники розвитку туризму. Користуючись текстом підручника, дайте коротку їх характеристику.
Чинники розвитку туризму:
а) Рекреаційні ресурси –
б) Культурна спадщина –
в) Туристична інфраструктура –
2. Дослідіть за допомогою інтернет-ресурсів складові рекреаційно-туристичного потенціалу туристичних районів України. Результати роботи занесіть до таблиці (таблиця додається).
Туристичний потенціал України
1) Назва району
Карпатський
Поліський
Подільський
Київський
Харківський
Дніпровсько-Донецький
Причорноморський
2) Географічне положення
3) Найвідоміші природні об’єкти
4) Найвідоміші культурно-історичні об’єкти
5) Види туризму
Домашнє завдання
1. Вивчити параграф 43-44.
Тема: Світовий ринок товарів і послуг.
Тема: Торгівля як вид послуг.
Мета: сформувати уявлення про суть торгівлі, як складової економічних відносин, ознайомити з поняттями «експорт», «імпорт».
Внутрішня |
Зовнішня (обмін товарами та послугами між
національними господарствами та ТНК) |
|
|
|
|
Гуртова (придбання товару значними партіями з
метою його просування від виробника або дилера до підприємств роздрібної
торгівлі чи споживача) |
Роздрібна (реалізовує товари у невеликій
кількості для задоволення потреби у них споживача та отримання прибутку) |
Запишіть у зошит основні показники
зовнішньої торгівлі:(стор.245)
а) експорт – це …
б) імпорт – це …
в) торгівельний баланс – це …
Домашнє завдання
1. Вивчити параграф 41
а) Які товари пропонує Україна
для експорту та що вона імпортує?
б) Які зміни відбулися в
структурі експорту та імпорту України за останні роки?
в) Назвіть країни, що є
найбільшими торговельними партнерами України.
Тема. Транспорт світу. Країни, що вирізняються високим рівнем розвитку мережі залізниць й автомобільних шляхів. Найбільші морські порти, їхній вплив на розміщення промисловості. Найбільші судноплавні річки світу. Найбільші аеропорти світу. Міжнародні транспортні коридори.
Мета: охарактеризувати основні тенденції розвитку транспорту світу; сформувати уявлення про країни світу, що вирізняються високим ступенем розвитку мережі залізниць і автомобільних шляхів. Систематизувати знання про найбільші морські та річкові порти, найбільші аеропорти та міжнародні транспортні коридори світу.Опрацювати матеріал презентації за посиланням:
1. Перегляньте
відеофрагмент:
https://video.novashkola.ua/9-klas/geografiya-9-klas/urok-28/
2. Перегляньте презентацію. (прикріплена нижче)
3. Опрацюйте самостійно параграфи 38-39 підручника, оформити конспект.
Основними показниками, які
характеризують транспорт, є обсяг перевезнь, вантажо- і пасажирообіг, середня
відстань, інтенсивність перевезень вантажів чи пасажирів та ін.
· Обсяг перевезень – це кількість перевезених вантажів чи пасажирів за певний проміжок часу
(рік, місяць, добу)
· Вантажообіг - це кількість вантажу, перевезеного на певну
відстань за певний час, вимірюється в тонно-кілометрах (т км).
Во = Оп х В (т км)
Во –
вантажооб; Оп – обсяги перевезень вантажів; В –
відстань перевезень
· Пасажирообіг - це кількість пасажирів, перевезених на певну
відстань за певний час, вимірюється в пасажиро-кілометрах (пас.-км). (Визначається аналогічно)
· Середня відстань перевезень – це відношення вантажообігу до обсягу перевезень (км)
Вс = Во / Оп
· Інтенсивність перевезень вантажів (або пасажирів) визначають відношення вантажообігу ( або пасажирообігу)
за одиницю часу (рік, місяць, добу) до довжини шляху (т км/км, пас.км/км ).
· Транзит - перевезення пасажирів і вантажу з одного пункту в інший
через проміжні пункти.
Домашнє завдання
Розв´яжіть задачі. (Задача має бути виконано з діями)
1. Середня
відстань перевезень тролейбусним транспортом в Україні -
2. Визначте
вантажообіг залізничного транспорту за рік між містами Донецьк та Дніпро за
наступними даними: відстань між містами Донецьк та Дніпро близько 260 км;
вартість перевезення 1 т. вантажу на 10 км – 2 грн.; за добу перевозиться – 6
тис. т..
Тема: Виробництво харчових продуктів у своєму регіоні. Виробництво продуктів харчування в світі: сучасні тенденції, вплив глобалізації та національних традицій, взаємозв'язок з агробізнесом. Традиційні виробництва харчових продуктів окремих країн світу.
Мета: охарактеризувати харчову промисловість своєї місцевості; розвивати мислення (висновки про сучасний стан галузі); удосконалювати навички роботи з картами (показ основних районів і центрів легкої промисловості) та аналізувати статистичні дані про розвиток галузі; виховувати екологічну культуру учнів (висновки про вплив галузі на довкілля, раціональне збереження природних ресурсів тощо); вдосконалювати уміння працювати з візуальними та статистичними джерелами знань, аналізувати їх, робити висновки; виховувати повагу та інтерес до культурних традицій світу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий