Географія 9 клас

 Географія 9-А та 9-Б класи


           Дорогі учні!!! Вітаю вас на своєму блозі!!!

 Бажаю успіхів у виконанні завдань!!! Будьте здорові!!!

                                Мирного неба!!!

                              Навчальна практика

9-А та 9-Б класи 06.06.2022

Віртуальна екскурсія " Стежками Донеччини."








9-А та 9-Б класи 30.05.2022 

Тема. Інтелектуальна гра " Я люблю і знаю Україну."

Завантажити інструкцію гри за посиланням:





9-А та 9-Б класи 23.05.2022

Тема. Сталий розвиток - стратегія людства на XXI століття.
Підсумковий урок.

Мета: сформувати  знання про сучасні проб­леми взаємодії суспільства і природи, про історію виникнення та становлення концепції сталого розвитку; навчитися аналізувати інформаційний матеріал, висловлювати власну думку, визначати прийнятні для себе і суспільства дії щодо зменшення забруднення середовища; 

Опрацювати матеріали презентації за посиланням:


Дякую, що протягом дистанційних уроків

ви були старанними учнями!

До зустрічі в новому навчальному році!

Бережіть себе та своїх близьких!

З повагою, ваш учитель!





9-А та 9-Б класи 16.05.2022

Узагальнення за розділом IV "Третинний сектор господарства".

Виконати тести на порталі за посиланням:


Код доступу 5848756

Тест активний до 14.00. 17 травня. Спроба одна. Час 40 хв.


9-А та 9-Б класи 09.05.2022

Тема: Глобальні проблеми людства.

Мета: називати глобальні проблеми людства; уміти навести приклади конфліктонебезпечних регіонів Європи та світу; схарактеризувати поширення глобальних проблем та їх прояв на території України, складники та основні положення концепції сталого розвитку; проаналізувати сутність, причини виникнення, особливості розвитку сучасних глобальних проблем; показувати на карті країни, що володіють ядерною зброєю, найбільші у світі райони екологічної катастрофи.; оцінювати наслідки прояву глобальних проблем для окремих регіонів і країн світу, роль світової громадськості та міжнародних організацій у їх розв’язанні ; обґрунтовувати можливі шляхи подолання глобальних проблем.

Переглянути відео за посиланням:


Домашнє завдання

v Опрацювати матеріал § 47- 49.

v *Виконайте дослідження, створіть міні-проєкти за темами (на вибір):

 «Ядерна війна та її наслідки»;

 «Глобальний тероризм та шляхи боротьби з ним»;

 «Глобальне потепління та його причини»;

 «Антропогенні відходи та проблеми їх утилізації»;

 «Поширення небезпечних хвороб – загроза існування людства»;

 «Прояв глобальних проблем в Україні».

 


9-А та 9-Б класи 02.05.2022

Тема: Фінансові послуги. Світові центри банківсько-фінансової діяльності.

Мета: ознайомитися з сутністю та значенням фінансових послуг, банківсько-фінансової діяльності в світі та в Україні; з’ясувати особливості країн-офшорів; сформувати основні поняття; навчитися визначати і пояснювати значення фінансового сектору економіки держави та роль фінансових знань для формування добробуту кожної людини.

Переглянути відео:


Опрацювати матеріали презентацій за посиланням:


Опрацювати вправи за посиланням:



Домашнє завдання

1) Опрацювати матеріал підручника (§46).

2) Підготувати повідомлення «Що таке ІТ - послуги?»

Опрацьований матеріал вислати на електронну пошту alisae0203@gmail.com



9-А та 9-Б класи 25.04.2022

Тема: Роль науки й освіти в суспільстві.

Мета
: сформувати систему знань про роль науки й освіти в суспільстві, особливості наукової й  освітньої діяльності, джерела фінансування науки й  освіти, форми просторової організації наукових досліджень та освіти: технополіси, найвідоміші наукові центри в  світі та Україні, охорону здоров’я, найвідоміші центри охорони здоров’я в  Україні та світі.

Переглянути відео:


Домашнє завдання

1) Опрацювати матеріал підручника (§45).

2) Знайти в мережі Інтернет інформацію про наукові журнали, присвячені географічним наукам. Підготувати коротке повідомлення на основі однієї зі статей, що вас зацікавила.

 Опрацьований матеріал вислати на електронну пошту alisae0203@gmail.com



9-А та 9-Б класи 18.04.2022

Тема: Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу. Країни світу з найбільшою кількістю об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО.

Мета: охарактеризувати основні види міжнародного туризму, виявити його роль в розвитку міжнародних відносин та у пізнанні світу, значення в господарському комплексі; вчитися узагальнювати і самостійно опрацьовувати матеріал; розвивати  уявлення  про Світову спадщину ЮНЕСКО.

Переглянути відео:


Опрацювати матеріали презентацій за посиланням:



Обєкти Світової спадщини ЮНЕСКО

Станом на 2016 р. список ЮНЕСКО містив понад 1000 об’єктів із 163 країн, що підписали Конвенцію про охорону світової культурної і природної спадщини 1972 р.

ЮНЕСКО визначила п’ять регіонів, за якими розподілено статистичні дані та іншу інформацію щодо об’єктів Світової спадщини: Європа і Північна Америка, Азія і Океанія, Арабські країни, Латинська Америка і Карибський басейн, Африка. Об’єкти спадщини ЮНЕСКО розміщені у світі дуже нерівномірно. Найбільша кількість пам’яток припадає на Європу та Північну Америку.


Переглянути відео «Новинки спадщини ЮНЕСКО»

https://www.youtube.com/watch?v=-Y-HDqbzL4I

 Домашнє завдання

Повторити параграф 44

Індивідуальне завдання. Підготувати цікавий матеріал про Окссфорд, Кембридж, Національний університет ім. Т.Г. Шевченка,  Силіконову долину.(Одне на вибір)


Опрацьований матеріал вислати на електронну пошту alisae0203@gmail.com


9-А та 9-Б класи 11.04.2022

Тема: Туристична інфраструктура. Туризм в Україні.

Мета:сформувати  систему знань про туризм в Україні. Формувати  вміння аналізувати навчальний матеріал, самостійно знаходити причинно-наслідкові зв’язки .

Переглянути відео:



Виконати завдання:

1. Запишіть у зошит чинники розвитку туризму. Користуючись текстом підручника, дайте коротку їх характеристику.

Чинники розвитку туризму:
а) Рекреаційні ресурси – 
б) Культурна спадщина – 
в) Туристична інфраструктура – 

2. Дослідіть за допомогою інтернет-ресурсів складові рекреаційно-туристичного потенціалу туристичних районів України. Результати роботи занесіть до таблиці (таблиця додається).

Туристичний потенціал України
1) Назва району
Карпатський
Поліський
Подільський
Київський
Харківський
Дніпровсько-Донецький
Причорноморський
2) Географічне положення    
3) Найвідоміші природні об’єкти    
4) Найвідоміші культурно-історичні об’єкти    
5) Види туризму

Домашнє завдання


1. Вивчити параграф 43-44.

Опрацьований матеріал вислати на електронну пошту alisae0203@gmail.com



9-А та 9-Б класи 04.04.2022

Тема: Світовий ринок товарів і послуг. 


Мета:сформувати поняття про світовий ринок товарі та послуг, Світову організацію торгівлі; визначити основні напрями зовнішньо-торгівельних зав’язків різних регіонів світу.

Переглянути відео 



Опрацювати  параграф 42, оформити конспект.

Домашнє завдання

Виконати тести на порталі за посиланням:


Код доступу 9636362

Тест активний до 10.00. 05 квітня. Спроба одна. Час 40 хв.




9-А та 9-Б класи 28.03.2022

Тема: Торгівля як вид послуг. 

Мета: сформувати уявлення про суть торгівлі, як складової економічних відносин, ознайомити з поняттями «експорт», «імпорт».


Переглянути відео 



Форми торгівлі

 

Внутрішня

(реалізовує товари в середині країни)

Зовнішня

(обмін товарами та послугами між національними господарствами та ТНК)

 

 

Гуртова

(придбання товару значними партіями з метою його просування від виробника або дилера до підприємств роздрібної торгівлі чи споживача)

Роздрібна

(реалізовує товари у невеликій кількості для задоволення потреби у них споживача та отримання прибутку)


Опрацювати  параграф 41

Запишіть у зошит основні показники зовнішньої торгівлі:(стор.245)

а) експорт – це …

б) імпорт – це …

в) торгівельний баланс – це …


Домашнє завдання


1. Вивчити параграф 41

2. Дайте короткі письмові відповіді на питання (2-3 речення).

а) Які товари пропонує Україна для експорту та що вона імпортує?

б) Які зміни відбулися в структурі експорту та імпорту України за останні роки?

в) Назвіть країни, що є найбільшими торговельними партнерами України.


Опрацьований матеріал вислати на електронну пошту alisae0203@gmail.com



9-А та 9-Б класи 21.03.2022

Тема. Транспорт світу. Країни, що вирізняються високим рівнем розвитку мережі залізниць й автомобільних шляхів. Найбільші морські порти, їхній вплив на розміщення промисловості. Найбільші судноплавні річки світу. Найбільші аеропорти світу.  Міжнародні транспортні коридори. 

Мета: охарактеризувати основні тенденції розвитку транспорту світу; сфор­мувати уявлення  про країни світу, що вирізняються високим ступенем розвитку мережі залізниць і автомобільних шляхів. Систематизувати знання  про найбільші морські та річкові порти, найбільші аеропорти та міжнародні транспортні коридори світу. 

Переглянути відео 


Опрацювати матеріал презентації за посиланням:


Домашнє завдання

1. Опрацювати  параграф 40

2. Дати відповідь письмово в робочому зошиті. Дослідіть за тематичними картами, де проходять основні транспортні коридори у різних регіонах світу. Поясніть причини їх формування та економічне значення.

Опрацьований матеріал вислати на електронну пошту alisae0203@gmail.com




9-А та 9-Б класи 14.03.2022

Тема. Транспорт, його роль у національній економіці та формуванні світового господарства. Види транспорту, їхні переваги й недоліки. Транспорт України.

Мета уроку: формувати знання про значення транспорту та його види, дати уявлення про переваги і недоліки різних видів транспорту; показати своєрідність кожного виду транспорту.

Я вам пропоную виконати наступні завдання:

1.     Перегляньте відеофрагмент:

https://video.novashkola.ua/9-klas/geografiya-9-klas/urok-28/

2. Перегляньте презентацію. (прикріплена нижче)

https://docs.google.com/presentation/d/1E7874rSLErmlCTBUmtNRY3CNOKTnaNf/edit?usp=sharing&ouid=113367560854242389439&rtpof=true&sd=true

3. Опрацюйте самостійно параграфи 38-39 підручника, оформити конспект.

Записати в зошиті

Основними показниками, які характеризують транспорт, є обсяг перевезнь, вантажо- і пасажирообіг, середня відстань, інтенсивність перевезень вантажів чи пасажирів та ін.

· Обсяг перевезень – це кількість перевезених вантажів чи пасажирів за певний проміжок часу (рік, місяць, добу)

· Вантажообіг - це кількість вантажу, перевезеного на певну відстань за певний час, вимірюється в тонно-кілометрах (т км).

Во = Оп х В (т км)

Во – вантажооб;  Оп – обсяги перевезень вантажів;  В – відстань перевезень

· Пасажирообіг - це кількість пасажирів, перевезених на певну відстань за певний час, вимірюється в пасажиро-кілометрах (пас.-км). (Визначається аналогічно)

· Середня відстань перевезень – це відношення вантажообігу до обсягу перевезень (км)

Вс = Во / Оп

· Інтенсивність перевезень вантажів (або пасажирів) визначають відношення вантажообігу ( або пасажирообігу) за одиницю часу (рік, місяць, добу) до довжини шляху (т км/км, пас.км/км ).

· Транзит - перевезення пасажирів і вантажу з одного пункту в інший через проміжні пункти.

   Домашнє завдання

Розв´яжіть задачі.   (Задача має бути виконано з діями)

1. Середня відстань перевезень тролейбусним транспортом в Україні - 8 км. Визначте пасажирооборот цього виду транспорту, якщо ним перевозилось 2150 млн. осіб.

2. Визначте вантажообіг залізничного транспорту за рік між містами Донецьк та Дніпро за наступними даними: відстань між містами Донецьк та Дніпро близько 260 км; вартість перевезення 1 т. вантажу на 10 км – 2 грн.; за добу перевозиться – 6 тис. т..       

 Опрацьований матеріал вислати на електронну пошту alisae0203@gmail.com












9-А та 9-Б класи 21.02.2022

Узагальнення. Виробництво машин та устаткування, виробництво тканин, одягу, взуття, виробництво харчових продуктів та напоїв

Виконати підсумковий тест на порталі за посиланням:


Код доступу 2409941

Тест активний до 08.00.22 лютого. Спроба одна. 
Час необмежений.






Додатковий тест для тих, хто не виконав  31.01.2022.


Тест активний до 16.00. 15 лютого. Спроба одна. Час 20 хв.


Додатковий тест для тих, хто не виконав  07.02.2022. 


Тест активний до 16.30. 15 лютого. Спроба одна. Час 20 хв.

9-А та 9-Б класи 14.02.2022

Тема: Виробництво харчових продуктів у своєму регіоні. Виробництво продуктів харчування в світі: сучасні тенденції, вплив глобалізації та національних традицій, взаємозв'язок з агробізнесом. Традиційні виробництва харчових продуктів окремих країн світу.

Мета: охарактеризувати харчову промисловість своєї місцевості; розвивати мислення (висновки про сучасний стан галузі); удосконалювати навички роботи з картами (показ основних районів і центрів легкої промисловості) та аналізувати статистичні дані про розвиток галузі; виховувати екологічну культуру учнів (висновки про вплив галузі на довкілля, раціональне збереження природних ресурсів тощо); вдосконалювати уміння працювати з візуальними та статистичними джерелами знань, аналізувати їх, робити висновки; виховувати повагу та інтерес до культурних традицій світу.

Опрацювати матеріал презентації за посиланням:


Переглянути відео 


Домашнє завдання:

Повторити  параграфи 36-37, 30-35. Підготуватися до контрольної роботи.

Опрацювати (усно) питання з презентації

Виконати тести на порталі за посиланням:





9-А та 9-Б класи 07.02.2022

Тема. Виробництво харчових продуктів, напоїв.

Мета: ознайомити з галузевим складом харчової промисловості,  особливостями спеціалізації кожної галузі; принципами розміщення, проблемами та  перспективами розвитку харчової  промисловості.

Переглянути відео 



Опрацювати матеріал презентації за посиланням:


Домашнє завдання:

Опрацювати параграфи 36-37, оформити конспект.

Виконати тести на порталі за посиланням:






Додатковий тест для тих, хто не виконав  31.01.2022.


Код доступу 4883989

Тест активний до 16.00. 1 лютого. Спроба одна. Час 15 хв.




9-А та 9-Б класи 31.01.2022

Тема. Народні промисли в Україні.
Мета уроку: ознайомити  з історією виникнення народних промислів в Україні, сформувати уявлення про особливості народних художніх промислів та їх сучасні  центри; розвивати  інтерес до культурної спадщини свого народу; виховувати почуття любові до своєї Батьківщини, національної свідомості, поваги до праці.

Опрацювати параграф 35

Презентація онлайн: https://sway.com/B3QoD65WQC0lZ883?ref=Link

Опрацювати матеріал з презентації за посиланням:


Інтерактивна вправа в сервісі «Learningapps» «Народні ремесла України»


Домашнє завдання

Виконати тести на порталі за посиланням:


Код доступу 3670559







Комментариев нет:

Отправить комментарий